Listing 1 - 10 of 30 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Internationaal actief zijn of worden: voor veel bedrijven dé strategische optie om te groeien, schaalvoordelen te realiseren of om aan risicospreiding te doen... Maar ondanks een steeds verdere globalisering is de wereld helemaal nog niet 'flat', men moet meer dan ooit rekening houden met een snel wijzigende internationale (marketing)omgeving. Dit boek loodst je doorheen alle commerciële dimensies van internationale marketing en helpt je hierbij keuzes te maken tussen een gestandaardiseerde of aangepaste, lokale aanpak. Herkenbare bedrijfsvoorbeelden, actueel cijfermateriaal en tal van relevante websites illustreren deze materie ten volle en brengen de praktijk een stuk dichterbij.
658.8 )* MARKETING --- marketing --- 369.1 --- globalisering --- internationalisering --- 658.8 --- PHL-Business 12
Choose an application
Dit boek spitst zich toe op de procedurele aspecten van de mede-eigendom van appartementsgebouwen. Dit na de hervorming van het appartementsrecht door de wet van 2 juni 2010 van kracht sedert 1 september 2010. Naast een beschrijving van de rechterlijke bevoegdheid met betrekking tot de vorderingen inzake mede-eigendom van appartementsgebouwen en een opsomming van de rechtsgronden voor deze vorderingen biedt het boek een overzicht en een gedetailleerde bespreking van de verschillende mogelijke vorderingen: vorderingen uitgaande van de vereniging van mede-eigenaars vorderingen uitgaande van een of meerdere mede-eigenaars vorderingen van en tegen huurders en houders van een zakelijk recht en vorderingen uitgaande van derden lastens de vereniging van mede-eigenaars. Ook de aanrekening van de kosten van de procedure, de ontbinding en vereffening van de vereniging van mede-eigenaars en de overdracht van kavels komen aan bod. Tot slot bespreekt de auteur de tenuitvoerlegging van rechterlijke beslissingen lastens de vereniging van mede-eigenaars. I - De rechterlijke bevoegdheid II - Mogelijke Rechtsgronden voor vorderingen met betrekking tot appartementsmede-eigendom III - Vorderingen uitgaande van de Vereniging van mede-eigenaars IV - Vorderingen mede-eigenaars V - Vorderingen van en tegen huurders en houders van een zakelijk recht VI - Vorderingen door derden lastens de Vereniging van mede-eigenaars VII - Aanrekening kosten van de procedure: Artikel 577-9 § 8 en 9 B.W VIII De opheffing van de splitsing of ontbinding en vereffening van de vereniging van mede-eigenaars IX - De overdracht van een kavel X - De beslissingen lastens de Vereniging van mede-eigenaars XI - Uittreksel van het Burgerlijk wetboek
Law of real property --- Belgium --- Joint tenancy --- Condominiums --- Copropriété --- Immeubles en copropriété --- Law and legislation --- Droit --- Copropriété --- Immeubles en copropriété --- PHL-Business 12 --- eigendomsrecht
Choose an application
vastgoedrecht --- Land. Real estate --- vastgoed --- schattingen --- Law of real property --- Private finance --- Belgium --- onroerende goederen --- waarde --- biens immobiliers --- valeur --- PHL-Business 12 --- onroerend goed
Choose an application
Ondernemers houden zich met marketing bezig op een manier die afwijkt van traditionele ‘mainstream’ marketing. Via een permanente aansturing van hun middelen ontstaan bij hen de doelen geleidelijk aan en worden ze continu aangepast. Bovendien worden marketingmiddelen op een creatieve manier ingezet. Dit boek moet dan ook niet alleen starters inspireren, maar ook bestaande bedrijven die nieuwe groeipaden willen bewandelen.
Marketing --- PHL-Business 12 --- marketingstrategie --- marketingplan --- 369.1 --- marketing --- ondernemen --- ondernemingen --- Startende ondernemingen --- Marketingplanning --- Management --- Marketingstrategieën --- Marketingmanagement --- Startende onderneming --- Marketingstrategie --- Financiewezen
Choose an application
Het financieel beheer van een onderneming is steeds meer een geïntegreerd proces in de onderneming, waar iedereen bij betrokken is. Daarom ontstaat de noodzaak voor managers uit de diverse takken binnen een onderneming om inzicht te verkrijgen in de financiële beslissingsprocessen. De praktijkervaring is hierin uiteraard van niet te onderschatten waarde, maar een beknopte doch degelijke theoretische basis is minstens zo noodzakelijk. (Bron: covertekst)
Financial management --- financieel management --- 005.915 --- budgettering --- investeringsanalyse --- kostprijsberekening --- resultatenrekening --- E110170.jpg --- Financieel management --- 657 --- 657 Accountancy --- Accountancy --- Activity-based costing --- Managerial accounting --- Technique --- PHL-Business 12 --- ondernemingen --- financiële analyse --- financieel beheer --- Management
Choose an application
Statistiek met Excel is een studieboek voor iedereen die statistische berekeningen moet maken. Alle onderwerpen die in een basiscursus statistiek aan bod komen, zoals frequentie- en kansverdelingen, hypothesetoetsen, regressie enz. worden behandeld. De theorie wordt steeds verduidelijkt met stapsgewijs uitgewerkte voorbeelden in Excel. Voorkennis van Excel is dus niet noodzakelijk.
statistiek --- MS Excel --- Statistical science --- Mathematical statistics --- #SBIB:303H4 --- #SBIB:303H510 --- 519.2 --- excel --- 310 )* STATISTIEK --- Excel --- Excel 2007 --- Statistiek ; automatisering --- Informatica in de sociale wetenschappen --- Methoden sociale wetenschappen: statistische technieken, algemeen --- statistiek (wiskunde) --- PHL-Business 12
Choose an application
Persoonlijke Verkoop is een boek uit de reeks 'Science of Sales'. Het boek richt zich op de technieken die verkopers in de zakelijke markt gebruiken om waarde toe te voegen. Want dat is waar het vandaag de dag om gaat: de klant uitdagen om samen tot oplossingen te komen die meer waarde toevoegen dan de beschikbare standaardoplossingen.De klant is tegenwoordig zelf in staat om standaard producten en diensten te kopen via het internet. Ook is er geen tijd om zonder zakelijke argumenten relaties omwille van de relaties te onderhouden. Hierdoor worden verkopers die omschreven kunnen worden als wandelende brochures steeds zeldzamer. De moderne verkoper is alleen succesvol als deze zich aan de wetten van de consultatieve verkoop houdt.In dit boek wordt aan de hand van wetenschappelijke inzichten een uiteenzetting gegeven van het gedrag dat bij deze manier van verkopen hoort. De tekst is niet nodeloos ingewikkeld gemaakt, maar zaken worden ook niet te eenvoudig voorgesteld. Op die manier is het boek toegankelijk voor nieuwkomers in het vakgebied, en tegelijkertijd zeer informatief voor mensen met de nodige ervaring.Bron : http://www.business-economics.be
Marketing --- Distribution strategy --- verkooptechniek --- Social aspects --- 658.85 --- Verkooptechniek. Verkoopkunde --- PHL-Business 12 --- verkoopmarketing --- verkoopkunde --- Verkoop --- Persoonlijke verkoop --- Waardecreatie --- Sales management --- Verkooptechnieken --- 369.3 --- verkooptechnieken --- verkoopkunde, vertegenwoordigers --- Salesmanagement --- Verkooptechniek
Choose an application
Computers en hun softwareapplicaties beheersen ons leven. Zij regelen de beademing van de pasgeborene en van de ouderling. Als domotica zorgen zij voor licht of duisternis en als embedded software voor een zuinige maar efficiënte was. Dit boek is een korte inleiding over het gerechtelijke aspect van computerprogramma’s, ideaal voor niet-specialist-juristen en informatici. De hoofdstukken over Open source en Cloud computing vormen een belangrijke aanvulling op deze materie.
Programming --- Industrial and intellectual property --- intellectueel eigendomsrecht --- octrooien --- programmeren (informatica) --- informatica --- droit --- informatique --- recht --- Computer programmers --- Legal status, laws, etc. --- Belgium --- Commercial law --- Handbooks, manuals, etc. --- PHL-Business 12 --- handelsrecht
Choose an application
Uit onderzoek blijkt dat slechts 13 % van alle familiebedrijven de derde generatie overleeft. Bron : http://www.boekenbank.be
Family-owned business enterprises --- Management --- Handbooks, manuals, etc. --- 360.9 --- bedrijfseconomie --- familiebedrijven --- Familiebedrijven --- bedrijfseconomie voor verschillende soorten van bedrijven --- PHL-Business 12 --- bedrijfsbeheer --- bedrijfsmanagement --- Kleine of Middelgrote Onderneming --- Professionalisering --- Organisatieleer --- Bedrijfseconomie --- Bedrijven, management --- Familie --- Familiebedrijf --- KMO
Choose an application
Het 'Handboek Online Marketing' (HOM) is een praktisch management- en studieboek dat bol staat van de cijfers, feiten, do's en dont's, praktijkvoorbeelden, interviews, modellen en cases. Het handboek maakt een einde aan het blindelings inzetten van 'zomaar wat online instrumenten'. De HOM propageert de gestructureerde inzet van een doordachte online marketingmix gekoppeld aan de organisatiedoelen en is een must voor elke internetprofessional die internet planmatig en doelgericht in wil gaan zetten. Leer de traditionele P's omzetten naar moderne C's. Leer online koppelen aan offline en maak kennis met de voor- en nadelen van online marketinggereedschappen zoals Social media, Zoekmachinemarketing, E-mailmarketing, Microsites, Usability voor het web, Virale marketing, Online video advertising en Mobiele marketing. De tientallen video's op de ondersteunende site onderstrepen de toon van het boek: scoren met een juiste online marketingmix.
004.738.5 internet --- 007 communicatie --- 658.8 marketing --- 369.1 --- 658.8:004.738.5 --- internet --- internetmarketing --- marketing --- marketing - marktonderzoek - marktanalyse --- PHL-Business 12 --- sociale marketing --- digitale marketing
Listing 1 - 10 of 30 | << page >> |
Sort by
|